Festival Simfònic 2016. Concert "Música amb famílies"d'alumnes de l'Escola de Sant Gregori
Ds, 11 de juny a Auditori Viader a les 18:00 h.

En la sisena edició del Festival Simfònic, que programa un centenar de concerts simultanis arreu de Catalunya, la Casa de Cultura de Girona acull el concert "Música amb famílies" de l'Escola de Música de Sant Gregori.

Hi actuaran el conjunt de corda (Adrià Estarriola), el conjunt de Veu Moderna (Maria Lamata) i els conjunts de Música en Família.

ENTRADA Gratuïta (aforamnet limitat)

ORGANITZA: Escola de música de Sant Gregori i Associació Simfònic