Curs d'Estiu en Ready? Gospel Workshop
Dj, 07 de juliol a Auditori Viader a les 09:00 h.
Dv, 08 de juliol a Auditori Viader a les 09:00 h.

El curs et permetrà conèixer la música gospel contemporània, els seus estils i la forma d’interpretar-los i, sobretot, la forma de fer-los comuns en tot el grup. Descobrir les possibilitats de la pròpia veu, aprofundir en el seu coneixement i en la pròpia musicalitat a través del gospel. Conèixer el context cultural i històric d’aquest tipus de música, i veure’n la seva evolució en el temps fins a dia d’avui. Especial incís en el gospel del segle XXI, d’estil urbà.

Inscripcions aquí

HORARI: De 9.30 a 14h i de 16 a19 h