Pia Crozet. L'eloqüent silenci de l'escultura
Sales d'exposicions - PB a les 13:00 els dies 29, 30 d'abril
Sales d'exposicions - PB a les 13:00 els dies 03, 04, 05, 06, 07, 10, 11, 12, 13, 14, 17, 18, 19, 20, 21, 24, 25, 26, 27, 28 de maig

Aquesta exposició és la primera gran retrospectiva dedicada a l’escultora Pia Crozet (Roanne, 1950), una de les fi gures més rellevants de l’art contemporani gironí i català. La mostra proposa una àmplia mirada a la trajectòria de l’artista, formada a França i establerta des dels anys setanta a Girona. La selecció de peces il·lustra la convivència harmònica entre fi guració i abstracció en l’obra de Crozet, amb domini excepcional de la tècnica. A partir de maquetes i documentació, l’exposició també presentarà la vessant d’escultura pública realitzada i la que té projectada i encara roman inèdita.

Activitat familiar "Inspira't amb Pia Crozet"

ORGANTIZA: Fundació Fita, Fundació Colomer-Sanz i Casa de Cultura de Girona

HORARI ESPECIAL PER TEMPS DE FLORS (Del 7 al 15 de maig):

De Dilluns a dissabte de 10 a 21 h

Diumenges 8 i 15 de maig, de 10 a 20 h