Conferència "Verdaguer, lector de Llull", a càrrec de Lluís Lucero
Dll, 13 de juny a Aula A a les 19:00 h.

Ara fa 120 anys que Verdaguer va acabar d'escriure les Perles, inspirades en el Llibre d'Amic e amat, de Ramon Llull, fruit de la seva estada a Mallorca, concretament a Miramar on Llull va fundar la seva escola de llengües orientals. Lluís Lucero, poeta i vicepresident dels Amics de la UNESCO de Girona, s'endinsa en la faceta de Verdaguer com a lector de Llull.

ORGANITZA: Amics de la UNESCO de Girona

COL·LABORA: Amics Gironins de Verdaguer, Justícia i Pau, El pastor d'Hermas i Òmnium Gironès