Conferència "A l'ombra de la nit", a càrrec de Manel Esclusa
Dv, 14 d'octubre a Aula Magna a les 20:00 h.

Manel Enclusa és un reconegut fotògraf nascut a Vic, considerat com un dels artistes més representatius de la fotografia contemporània espanyola. Va descobrir la fotografia amb vuit anys, al laboratori fotogràfic que tenia el seu pare.

La nit és l'escenari de la major part de la seva obra. La seva és una nit temporal que tendeix a l'abstracció.

A la seva obra fotogràfica predomina la visió abstracta i mística, on el component humà s'expressa sense que a la imatge apareguin persones. És una obra experimental, precursora, molt influent en autors importants i totalment independent de les modes fotogràfiques, artístiques i estètiques.

INSCRIPCIÓ: gratuïta (places limitades) a www.inspai.cat o al 972 18 50 58

Organitza: Centre de la Imatge de la Diputació de Girona (Inspai)