Concert de Nadal, a càrrec de la coral Saba Nova
Dj, 22 de desembre a Aula B a les 19:30 h.

La coral Saba Nova va néixer a Girona a l'octubre de 1968, de la mà de Josep Viader, Roser Busquets i Esperança Pèlach. Roser Busquets la dirigeix actualment, i està formada per una secció adulta i una secció de veus blanques dirigides per Pili Sanz a l'escola de música Sol de Solfa.

El 1990, va ser seleccionada per la Generalitat com a representant de Catalunya en el festival Eurotreff Musik, a Alemanya. El 1996, va assistir a la Setmana Cantant de Loughborough, en el Regne Unit; l'any 2000, a l'Europa Cantat de Nevers, França; el 2006, a la Setmana Cantant de Ljubljana, Eslovènia; el 2007, va participar en la interpretació del Rèquiem de Verdi a Canet de Rosselló i l'estiu del 2013 ha viatjat a Sèrbia on ha ofert un concert de música popular catalana i d'autors catalans i ha treballat peces de música nòrdica. A banda d'aquestes sortides internacionals, les veus de la secció adulta han cantat a molts indrets de Catalunya, com també en els concerts de Nadal i quaresmals que ofereix cada any a la ciutat de Girona.

ORGANITZA: Coral Saba Nova