Exposició "Rosada i blat. Una altra perspectiva de creixement" de Luis Camargo
Sales d'exposicions - PB a les 13:00 els dies 29, 30 de juny
Sales d'exposicions - PB a les 13:00 els dies 01, 02, 05, 06, 07, 08, 09, 12, 13, 14, 15, 16, 19, 20, 21, 22, 23, 26, 27, 28, 29, 30 de juliol

L’exposició Rosada i blat. Una altra perspectiva del creixement presenta el treball visual de l’artista Luis Camargo (Colòmbia, 1958), una mostra fotogràfica i videogràfica sobre el creixement del blat que posa èmfasi en la relació entre forma i funció. Durant tres anys, Camargo s’ha documentat i ha captat el procés de creixement del blat en escenaris de Cassà de la Selva i dels Aiguamolls de l’Empordà i totes les transformacions que es produeixen en el procés que va des de la sembra a la collita. El procés es presenta condensat als ulls del visitant a través d’una sèrie d’imatges fixes i en moviment, animacions, time lapses i vídeo per fer evidents processos invisibles a la nostra manera habitual de mirar.

Rosada i blat es va plantejar com un projecte de posta en valor de la producció agrària del territori i pretén apropar l’espectador a la relació entre ciència i art, realitat i símbol, a través d’aquesta recerca per a la qual ha utilitzat un dron que li ha permès aconseguir imatges aèries dels conreus i alhora imatges de detall com les gotes de rosada sobre el blat que germina. Luis Camargo afirma que l’exposició és un viatge sensorial i conceptual que mostra el fruit de la interacció entre la cultura i la natura i reflexiona alhora sobre la relació entre forma i funció, amb esquemes i estructures que es reprodueixen de forma similar en el procés que ha observat, en els cicles biosfèrics del planeta o en els fenòmens còsmics.

Cercle de diàlegsCicle d'activitats complementàries en el que es tractaran diversos temes d’actualitat des de la perspectiva que presenta la mostra.

Activitat familiar: Postal d'estiu