Presentació del llibre "Un moment fundacional. Visions des del reformisme modern", de Santi Vila
Ds, 02 de juliol a Auditori Viader a les 12:30 h.

Santi Vila exposa la seva visió de la societat actual, del país i de la política, entrellaçant l’experiència com a alcalde de Figueres i conseller de Territori de la Generalitat. Un moment fundacional és, com diu el subtítol, una aposta de reforma feta des de l’optimisme, però evitant qualsevol temptació messiànica i utòpica, perquè —segons l'autor— “la realitat és infinitament millor que la ficció”.

Presentació a càrrec del Molt Honorable Senyor Carles Puigdemont, president de la Generalitat de Catalunya i la participació de l'autor,  Santi Vila, Conseller de Cultura.

ORGANITZA: Llibreria les Voltes