Presentació del llibre "L'inici del final", de Meritxell Caprio
Dv, 01 de juliol a Aula A a les 19:30 h.

L'inici del final i és un relat en primera persona d'una noia que va patir abusos físics psicològics i sexuals a 7è i 8è de primària en una escola pública de Banyoles.

Va néixer el 3 de febrer. Just nou mesos després del casament dels seus pares. El nom el deu a la patrona del país dels Pirineus. A més de la muntanya, és amant del futbol i d’anar amb moto. L’apassiona la música, de Beethoven a Malú. Del primer, li agrada la dolçor, de la segona, la força interpretativa.

Quan tenia tres anys va passar una setmana sense dormir després de veure el videoclip Thriller, de Michael Jackson. La seva infància, però, du l’empremta de Bola de Drac, “sobretot la tendresa de Son Goku i de Son Gohan”. Marca de la generació dels 80.

"El dolor que provoquen els abusos és la conseqüència de no trencar els silencis més profunds. L’inici del final és un acte de justícia que reivindica el legítim dret a la reparació", Meritxell Caprio.