Presentació del llibre "Cinquanta-cinc llegües de passos oblidats i xarrabascos. Els camins històrics de la plana selvatana (la Selva i el Gironès)"
Dm, 12 de juliol a Aula A a les 19:00 h.

En aquest primer volum es presenten els camins que anaven cap a Girona, mentre que el segon, que està previst que aparegui d’aquí uns mesos, es dedicarà als camins transversals. Està coordinat per Elvis Mallorquí, ha comptat amb la participació de Marta Albà, Lluís Ball-llosera, Josep Formiga, Dolors Grau, Joan Llinàs, Marc Martínez, Joaquim Mundet i Ricard Teixidor.
Presentació a càrrec de Xavier Campillo, geògraf.