Refugiats, l'odissea cap a Europa
Sales d'exposicions - P2 a les 09:00 els dies 23, 27, 30 de juny
Sales d'exposicions - P2 a les 09:00 els dies 01, 04, 05, 06, 07, 08, 11, 12, 13, 14, 15 de juliol

L'exposició del fotògraf Sergi Càmara dóna a conèixer les rutes cap al continent de molts refugiats de procedència diversa que van a la recerca d'una nova vida, lluny dels conflictes bèl·lics que sacsegen els respectius països.

Les imatges documenten el perill de les travessies pel mar en embarcacions en què s'amunteguen moltes persones, les llargues caminades, les esperes a les fronteres, les estades a ciutats com Belgrad o Budapest a l'espera de sortir cap al destí desitjat, els viatges amb tren, el testimoniatge de les famílies.

Tot un món que s'ha fet visible en els darrers temps i que ha colpejat moltes consciències.

L'exposició es podrà visitar fins el 15 de juliol, a la sala d'exposicions del segon pis, en horari d'obertura del centre, de 9 a 14 i de 16 a 20h