Inauguració del curs 2016/17 dels centres ubicats a la Casa de Cultura
Dj, 13 d'octubre a Auditori Viader a les 19:00 h.

Els centres ubicats la Casa de Cultura dediquen l’acte inaugural dels cursos 2016-2017 a l’escriptor i periodista Miquel Pairolí (1955-2011), coincidint amb el cinquè aniversari de la seva mort i la celebració de l'Any Pairolí. Lliçó inaugural “Miquel Pairolí, un escriptor radical”, a càrrec de l'escriptor i crític literari Jordi Llavina. Seguidament, representació de l’espectacle L’Escandall, amb alumnes del Centre de Formació Teatral El Galliner i del Conservatori de Música de Girona.

L'activitat està impulsada per la Fundació Casa de Cultura de Girona, el Centre de Formació Teatral El Galliner, el Conservatori de Música Isaac Albéniz de la Diputació de Girona i el Consorci per a la Normalització Lingüística.

Direcció escènica i dramatúrgia: Cristina Cervià.

Piano: Anna Cassú

ORGANITZA: El Galliner, Consorci de Normalització Lingüística de Girona, Conservatori Isaac Albéniz de la Diputació de Girona i Casa de Cultura de Girona

AMB EL SUPORT: de la Comissió d'Organismes i Serveis per al Foment de la llengua catalana de Girona