Concert amb Xavi Torres Trio
Dv, 23 de setembre a Auditori Viader a les 20:00 h.

El trio format per Xavi Torres (piano), Vic Moliner (contrabaix) i Joan Terol (bateria) interpretarà un repertori basat en composicions originals de Xavi Torres, considerat un dels músics més destacats i amb més projecció del panorama jazzístic nacional, que  cerquen aprodundir en el so propi de la formació creada el 2010. Skyline (2014) va ser el seu primer treball i actualment estan treballant en la gravació del segon. El 2015 van ser reconeguts com el Millor Grup de l'any 2015 per l'Associació de Música de Jazz i Música Moderna de Catalunya (AMJM).

ORGANITZA: Festival de Jazz de Girona i Casa de Cultura

ENTRADA: 3 €

Venda d'entrades anticipades d'entrades anticipades aquí o a Secretaria de la Casa de Cultura, de dilluns a divendres de de 9.30 h i de 18 h. Venda d'entrades a l'Auditori Josep Viader 30 minuts abans de l'inici del concert.