Godot (33), de Teatr Krzywa Scena
Dm, 23 d'agost a Pati a les 22:00 h.

El silenci, un arbre solitari i el temps que passa. Aquest és l'escenari dels esdeveniments que veurem tot seguit. Dos amics junts esperant... esperant algú que persistentment no apareix, i sobre l'arribada del qual han posat grans esperances. El simbolisme es refereix als temes universals de la vida, la mort, la fe i, de retruc, el significat de l'existència humana. Es tracta d'un espectacle sense text i de bellesa plàstica. Un viatge sonor a través del temps, que esborra la línia entre el que és visible i el que roman ocult. Un espectacle inspirat en l'art de Samuel Beckett Tot esperant Godot.

Breu història del grup

El Teatr Krzywa Scena va començar l'any 2000. Des de l'inici el dirigeix Tatiana Malinowska-Tyszkiewicz, directora de teatre professional del Teatre Polski, a Szczecin (Polònia). La companyia és un grup d'entusiastes del teatre en la joventut que té l'ambició de crear representacions veritables i emocionals d'acord amb l'estil clàssic i modern. Una part de l'equip canvia cada any, però molts dels membres actuals ja fa temps que en formen part. Han fet desenes d'actuacions: a Bèlgica (a Lieja, 2011), Espanya (al XVIII Festival Internacional de Teatre Universitari de la Universitat de Santiago de Compostel·la, 2012), Ucraïna (al festival Drabyna, 2009 i 2010), Alemanya (a la ciutat de Stralsund) i en moltes ciutats poloneses. Entre el 2008 i el 2013 han participat en diversos festivals polonesos de teatre, com ara el Festival Nacional de Teatre Aficionat Obert Odeon, el Festival Nacional de Teatre de Petit Format Iga o el Festival Internacional de Teatres Independents Pro-Contra, entre d'altres, i cada any han obtingut algun premi.

Entrada: 5 €

Gènere: Comèdia dramàtica

Idioma: Sense text (teatre gestual)

Més informació aquí