Jorge Luis Borges: Ficciones, amb Josep Olesti
Dll, 19 de desembre a Altres espais a les 19:00 h.

S'abordarà la qüestió del paper de la memòria i de l'oblit en la configuració de les identitats, a partir d'una lectura de, sobretot, «Pierre Menard, autor del Quijote», «La Biblioteca de Babel» i «Funes el memorioso», i sota la inspiració d'algunes pàgines de Leibniz i de Bergson.

Josep Olesti és llicenciat i doctorat en Filosofia a la Universitat Autònuma de Barcelona el 1991. La seva àrea principal de recerca és la Història de la filosofia moderna. Actualment és professor a la Facultat de Lletres a la Universitat de Girona.

INSCRIPCIONS (aquí)

LLOC: Escola Municipal d'Humanitats (Centre Cultural La Mercè)

ORGANITZA: Escola Municipal d'Humanitats i Casa de Cultura de Girona