El poema de Parmènides. Quan la filosofia es feia en vers, amb Joan Ferrer
Dll, 03 d'octubre a Aula Magna a les 19:00 h.

Rep el nom de filosofia una tradició cultural donada, constituïda per una ben determinada sèrie de textos: Plató, Aristòtil, Kant, Hegel, etc. El poema de Parmènides en representa el naixement. ¿Quines endimoniades característiques tenia, aquest poema, que el fessin capaç de generar una mena desconeguda de textos i tota una tradició cultural?

Joan Ferrer Gràcia (Berga, 1965), doctor en Filosofia, ha traduït el conjunt dels filòsofs presocràtics al català en el volum De Tales a Demòcrit. El pensament presocràtic (Edicions de la Ela Geminada, 2011). Treballa com a professor de filosofia i llengües clàssiques a l’ensenyament secundari públic.

INSCRIPCIONS (aquí)

LLOC: Casa de Cultura de Girona