Èsquil: Prometeu encadenat. La dignitat del sacrilegi, amb Gregorio Luri
Dll, 10 d'octubre a Aula Magna a les 19:00 h.

Moltes cultures han tingut herois que s’han enfrontat als déus i han hagut de purgar la seva supèrbia amb un càstig. Però només la cultura grega ha considerat digne de lloança l’heroi sacríleg. No és casual que la paraula filantropia aparegui per primera vegada en la literatura occidental en aquesta tragèdia.

Gregorio Luri (Navarra, 1955), és dilomat en Magisteri i Ciències de l’Educació i doctorat en Filosofia. Ha publicat una quinzena de llibres sobre política, filosofia i pedagogia.

INSCRIPCIONS (aquí)

LLOC: Casa de Cultura de Girona