Sòfocles: Antígona. ¿Raons de sang contra raons d'estat?, amb Raül Garrigasait
Dll, 17 d'octubre a Aula Magna a les 19:00 h.

Hegel va voler veure en l’Antígona un enfrontament entre l’Estat i la família. D’altres, més tard, van convertir l’heroïna de Sòfocles en un símbol de fraternitat. Llegida atentament, però, la tragèdia revela uns personatges irreductibles que fan trontollar els nostres esquemes mentals.

Raül Garrigasait (Solsona, 1979), és llicenciat en Filologia Clàssica, postgrau en traducció literària a la Universitat de Gal·les-Swansea (2008) i doctorat per la Universitat de Barcelona. Des del 2008 és director de l’Editorial Alpha, dedicada a les obres clàssiques de totes les literatures.

INSCRIPCIONS (aquí)

LLOC: Casa de Cultura de Girona