William Shakespeare. El Rei Lear. Lliçó d'anatomia sobre la condició humana, amb Xavier Antich
Dll, 07 de novembre a Aula B a les 19:00 h.

Emmanuel Lévinas deia que la filosofia no és sinó una meditació de Shakespeare. A través d’El rei Lear, potser la seva obra major, ens acostarem al moment crític de la fi d'un món i del naixement d'un altre, de ben diferent, i pensarem al voltant d'aquesta tragèdia sobre la vellesa i el poder, l'amistat i la traïció.

Xavier Antich és doctor en Filosofia, professor d'Història de les Idees estètiques i director del Màster en Comunicació i Crítica de l'Art de la Universitat de Girona. Ha estat professor a la Universitat de Stanford (Califòrnia), a la Universitat de Barcelona i a la Universitat Ramon Llull. Les seves investigacions recents estan centrades en els àmbits de l'estètica i l'art contemporànis i a les pràctiques artístiques dels darrers quaranta anys.

INSCRIPCIONS (aquí)

LLOC: Casa de Cultura de Girona