Conferència "30 anys de microscòpia de rastreig a l'avantguarda de la Nanociència i la Nanotecnologia"
Dj, 22 de setembre a Aula A a les 19:00 h.

Conferència a càrrec d'Aitor Mugarza, cap de grup de l'Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia; Neus Domingo i Albert Verdaguer, investigadors de l'ICN2.

Per commemorar el 30 aniversari de la invenció dels microscopis de sonda de rastreig (SPM), aquesta xerrada us acostarà l'avantguarda de la nanociència i nanotecnologia a través del testimoni directe, planer i entusiasta d'investigadors de l'Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia (ICN2).

ORGANITZA: Institut Català de Nanociència i Nanotecnologia (ICN2).