Taula rodona "La mare té càncer. Com comunicar-se amb els nens davant la malaltia"
Dc, 19 d'octubre a Aula A a les 18:00 h.

A la taula rodona hi partciparan Vanessa Nueda, diagnosticada de càncer de mama i autora de “Les aventures del càncer” i del blog “El crep de mi vida”;
Eugenia Bustelo, Psicooncòloga infantil de l’AECC-Catalunya contra el Càncer; Jordi Baus, Pedagog de la Fundació Carme Vidal Xifre de Neuropsicopedagogia.

Modera: Pepi Soto, cap del Departament de Psicooncologia de l’AECC-Catalunya contra el Càncer de Girona.

INSCRICPCIONS: alba.domenech@aecc.es / 972 20 13 06

ORGANITZA: Catalunya contra el càncer