Memòria col·lectiva de Rafel Triana
Dv, 22 de juliol a Altres espais a les 22:00 h.
Ds, 23 de juliol a Altres espais a les 22:00 h.
Dg, 24 de juliol a Altres espais a les 22:00 h.

Memòria col·lectiva és una paradoxa entre el Sistema Operatiu Windows i el Sistema político-social d'un país. L'estructura d'ambdós és similar en el seu funcionament de conducta, patrons, codis i en l'assimilació de programes dictats. L'home actual és percebut com una aplicació dissenyada pel sistema, al qual se li instal·la un model de pensament, un model de funcionament.

La peça és una memòria USB gegant connectada a la terra de la ciutat de Girona. Es tracta de compartir informació amb els seus habitants mitjançant projeccions sobre l'USB, que funciona com a pont de comunicació entre allò físic i allò il·lusori.

Memòria col·lectiva simula una operació sobre un ordinador actual, manipulant les seves convencions, escanejant virus en la societat, compartint dades per tal de reinstal·lar l'imaginari social.

Rafael Triana (Cuba, 1988) va obtenir la beca de Video Mapping (en col·laboració amb el FIMG) el 2015 amb el projecte No SETUP, pero yo que va desenvolupar mitjançant una estada en residència a la ciutat durant els mesos de juliol, agost i setembre de 2015.

Més informació aquí

ORGANITZA: Festival de Mapping de Girona