Presentació del disc "La meva llengua", de Quim Xena i Rosa d'Osor
Dc, 19 d'octubre a Auditori Viader a les 19:00 h.

La meva llengua és el poema d'Apel·les Mestres que dóna títol al nou disc de Quim Xena i Rosa d'Osor, un conjunt d’onze temes que entrellacen la veu dels poetes catalans i els temes compostos per Quim Xena.

Quim Xena, és un trobador solitari sense pèls a la llengua i amb una incansable capacitat d’aprenentatge. Poeta, compositor, cantant i guitarrista que començà amb la guitarra als 12 anys de la mà del mestre gitano català Enric Patrac. Es defineix a ell mateix com un pagès civilitzat per l’art, i els experts el consideren un “franctirador de la cançó popular, necessari per assegurar la continuïtat de la nostra música, la d’abans, la d’avui i la de demà”. Després de moltes col·laboracions musicals, el 1992 entra al grup d’havaneres La Garota d’Empordà amb la intenció de revitalitzar el gènere musical. El 1997 decideix tornar a la cançó d’arrel, una línia musical que no ha tornat a abandonar. Fins la data ha editat 10 treballs discogràfics, ha publicat 2 obres literàries i un cançoner.

TEMES

1. El nostre amor
2. Desig
3. La meva llengua
4. Elegia del Conflent
5. No puc dormir soleta
6. Dansa Camperola n6
7. Un vell cant
8. La nit de Sant Joan
9. Cançó de capvespre
10. Ball del sol a migdia
11. Stephanie

Presentació a càrrec de Pau Lanao, periodista.