TIC-TAC TIC-TAC! Present i futur de les noves tecnologies en l'educació, amb Pere Cornellà i Dani Martín
Dj, 27 d'octubre a Aula Magna a les 19:30 h.

Diàleg obert i interactiu sobre les noves tecnologies i l'educació des de dues visions diferents, la de qui forma els futurs mestres en l'ús de les TIC, i la de qui forma directament als alumnes. En quin punt ens trobem en l'ús de les TIC tant a l'aula com a les nostres llars? Quin és o quin hauria de ser el rol dels diferents agents educatius? Per què cal ensenyar a programar? Quins perills o amenaces ens podem trobar? És necessària una regulació oficial en l'àmbit d'Ensenyament en l'ús de la tecnologia a l'aula? Quines són les tendències actuals i futures?

Pere Cornellà Canals és mestre i pedagog. Treballa a l'Institut de Ciències de l'Educació (HISSI) de la UdG, on també és professor TIC al Grau de Mestre. Treballa en temes relacionats amb la tecnologia educativa com a eina de transformació de l'educació i és un apassionat de la gamificació com a metodologia que pot revolucionar l'aprenentatge. Membre del grup de recerca Udigital.edu. Coordinador de la Xarxa d'Innovació Docent sobre Joc i Aprenentatge de la UdG.

Dani Martin Romero és empresari, emprenedor, digital i profundament curiós. Fundador d’Innova't Educació, una empresa de serveis educatius especialitzada en tecnologies de l'aprenentatge i el coneixement, amb més de 1.000 alumnes.

La Casa de Cultura, per questions informatives i d'aforament,  recomana inscripció prèvia per reservar plaça clicant aquí