La transformació digital en un món VUCA, amb José de la Peña Aznar
Dj, 10 de novembre a Aula Magna a les 19:30 h.

La proliferació de tecnologies digitals està canviant tot el nostre entorn i les relacions entre nosaltres i amb les empreses i les institucions. Com serà aquest nou món després de la transformació digital? hi ha qui veu un món més tecnificat, més hostil a l'ésser humà, i hi ha qui, no obstant això, creiem que pot ser un món fins i tot més humà. Aquesta xerrada vol obrir aquest debat basat en fets que s'estan produint i en les característiques de les tecnologies que estan marcant el ritme del canvi.

José de la Peña Aznar fa més de 30 anys que es dedica al sector de les tecnologies. És soci conseller de l'agència de comunicació Neolabels, director Acadèmic de Neolabels Academy i soci de l'escola de negocis K-inbusiness. Va ser director de l'àrea de debat i coneixement de Fundació Telefònica. Coach professional, ponent, formador i escriptor. El seu últim llibre va ser "La gran oportunitat. Les claus de la transformació digital per a les empreses i l'economia" (Ed. Planeta).

La Casa de Cultura, per questions informatives i d'aforament,  recomana inscripció prèvia per reservar plaça clicant aquí