Trencant barreres, amb Santi Moese
Dj, 17 de novembre a Aula Magna a les 19:30 h.

Hem canviat la manera de viure, de comunicar-nos, d'estudiar, de treballar. Hem trencat barreres impensables fa només cinquanta anys. Hem viscut una revolució silenciosa que ha transformat, enriquit i empetitit el món, i ha significat un salt encara més gran per a les persones amb discapacitat. Aquesta conferència tracta en concret de la discapacitat visual, i del que ha significat trencar aquestes barreres i el futur que comença a apuntar imparable.

Santi Moese (Barcelona, 1962) va estudiar Filologia Catalana a la Universitat de Barcelona. Fins que va aprovar les oposicions a Instructor en Tiflotecnòloga i Braille a l'Once, va vendre cupons, va treballar de mestre i va fer algunes col·laboracions puntuals en alguns mitjans literaris.
Des de 1987 treballa com a Instructor en Tiflotecnologia i braille i ha estat testimoni d'excepció del salt de gegant que ha fet la tecnologia en tots els aspectes. M'ha interessat sobretot allò que implica comunicació i accedir a informació de tota mena.

La Casa de Cultura, per questions informatives i d'aforament,  recomana inscripció prèvia per reservar plaça clicant aquí