Lewis Carroll: Alícia en terra de meravelles, amb Josep-Maria Terricabras
Dll, 14 de novembre a Aula B a les 19:00 h.

Lewis Carroll, lògic de professió, ens presenta Alícia, enfrontada a un món nou que qüestiona les seves certeses, però també els seus dubtes. Alícia se sorprèn de tot, fins i tot de si mateixa. La història fa explotar peces i situacions. Aquí la lògica es posa al servei de la sorpresa i del pensament propi. Una meravella.

Josep-Maria Terricabras (1946) és Catedràtic de Filosofia i Director de la Càtedra Ferrater Mora de Pensament Contemporani de la Universitat de Girona, i membre de l’institut d’Estudis Catalans.

INSCRIPCIONS (aquí)

LLOC: Casa de Cultura