Conferència "La mirada transparent", a càrrec de David Jiménez
Dv, 04 de novembre a Aula Magna a les 20:00 h.

Llicenciat en Belles Arts per la Universitat Complutense de Madrid. Desenvolupa projectes personals de fotografia des de fa 25 anys en forma de llibres, exposicions i audiovisuals, que s'han pogut veure en nombroses ciutats espanyoles i a l'estranger en llocs com Rotterdam, Arlès, Turín, Atenes, Seúl i Bogotà, entre d'altres.

Destaquen a la seva trajectòria el premi Fotògraf Revelació en PhotoEspaña99, el Premi de les Arts Kaulak Vila de Madrid al 2008 i la publicació de diversos llibres monogràfics, entre ells Infinito a l'any 2000 i el recentment publicat Versus el 2014. La seva obra es troba present en nombroses col·leccions públiques i privades espanyoles.

INSCRIPCIÓ: gratuïta (places limitades) a www.inspai.cat o al 972 18 50 58

ORGANITZA: Centre de la Imatge de la Diputació de Girona (Inspai)