III Concurs de Guitarra Josep Ferrer
Ds, 19 de novembre a Auditori Viader a les 10:00 h.

Dins de la Girona Guitar Season enguany es celebrarà la tercera edició del Concurs de Guitarra Josep Ferrer. Aquest és un concurs amb una finalitat doble, per un costat, esdevenir una plataforma de llançament per a guitarristes amateurs; i per l'altra, retre homenatge a un dels millors guitarristes i compositors gironins dels segles XIX i XX.

Comptarem amb un tribunal de reconegut prestigi internacional que avaluarà els candidats. Les actuacions durant el concurs seran obertes al públic i gratuïtes.

Els premis aniran des d'una guitarra de gama alta model GL-18 valorada en 1.660€ cedida per Guitarres Camps, un val de compra de 150€ a la botiga Vivaldi i l'oportunitat d'oferir concerts remunerats a la propera edició del Festival de Guitarra Girona-Costa Brava en altres festivals de música, com el Certamen Llobet de Barcelona, el Festival Internacional de Guitarra d'Aranda de Duero i algun dels festivals o trobades musicals a la província de Jaén.

ORGANITZA: Associció Plectrum

Més Informació aquí