L'acte de lliurament de premis del Concurs de Guitarra Josep Ferrer i concert amb Felipe Celis han quedat ajornats.
Ds, 19 de novembre a Auditori Viader a les 19:00 h.

AJORNAT!!! Acte de lliurament de premis i concert del guanyador del concurs del 2015, Felipe Andrés Celis Catalán (guitarra).

El guitarrista xilè Felipe Celis, és titulat en Pedagogia en Educació Musical i Guitarra, ha fet un Màster a la Universität Mozarteum de Salzburg, Àustria, amb el reconegut Mestre Marc Tamayo. Paralelament ha rebut classes magistrals de mes de 20 destacats guitarristes.
Ha actuat com a artista convidat a diversos festivals a Mèxic, Perú, Argentina, Espanya i Austria, on a més ha ofert classes magistrals i ha participat com membre del jurat i s’ha presentat en les més importants sales de concert de Xile. Ha guanyat diversos concursos a Xile, Uruguay i Espanya.
Ha integrat diverses agrupacions xilenes de Música de Cambra com l'Ensamble de Guitarres de Xile, i el Conjunt Barroc Andino.

ORGANITZA: Associació Plectrum

Més informació aquí