Conferència "Elisabet, l'ombra de Sissi" de Maria Pilar Queralt del Hierro
Dj, 15 de desembre a Aula A a les 19:00 h.

Matrimonis d'estat, passions ocultes i obligacions polítiques: no es tracta d'un drama de Shakespeare, sinó de personatges reals, membres d'una Família Imperial que, gràcies a la seva privilegiada posició i amb Elisabeth d'Àustria, la popular Sissi, com fil conductor, van ser testimonis de primera fila de l'enfonsament de l'Imperi austrohongarès.
La figura d'Elizabeth de Baviera, l'arxiconeguda Sissi, ha patit mil i una distorsions en el cinema i la literatura. Un personatge que amaga una vida de tristesa i inadaptació a un món que mai la va acceptar. Alguns esdeveniments clau en la seva vida van ser també determinants per a l'esdevenir d'un Imperi, el dels Habsburg, a qui li quedava un dramàtic epíleg.

Organitza: Reial Estament del Principat de Girona - Confraria de Sant Jordi