Presentació del llibre "Gervasius", de Josep Brugada.
Dll, 21 de novembre a Auditori Viader a les 19:00 h.

La novel·la narra el periple i les aventures que fra Gervasius (Francesc Eiximenis) i dos germans franciscans cap a terres del nord per tal d’arribar a la ciutat universitària d’Oxford. El viatge que fan els tres pelegrins franciscans discorre per terres del Rosselló, Provença, el Regne de França, l’estret entre Calais i Dover, Canterbury, Londres fins a Oxford. Els tres franciscans viuen tota mena de vicissituds i experimenten com és i com es desenvolupa la vida quotidiana dels pobles, viles, gents, llogarrets i ciutats al segle XIV.

Presenta: Joaquim Nadal

ORGANITZA: Editorial Gregal