Inauguració de l'exposició "En homenatge a Salvador Castellà"
Dv, 04 de novembre a Altres espais a les 19:00 h.

Aquesta exposició és una mostra del llegat de l'aquarel·lista Salvador Castellà (Canet de Mar, 1960-2015) amb obres on les marines i els paisatges creen una obra vital fruit de la impressió directa i en la que la llum i el color hi tenen un protagonisme cabdal. Castellà va compaginar  la creació pictòrica amb la docència, i va tenir un paper actiu en diversos col·lectius artístics, com l'Agrupació d'Aquarel·listes de Girona, de la qual en va ser president.

ORGANITZA: Art Nostrum i Casa de Cultura