Ciutats educadores: accions locals, valors globals

L’exposició mostra les accions educatives que s’ha dut a terme a les ciutats que formen part de l’Associació Internacional de Ciutats Educadores (AICE), de la qual Girona en forma part des del 1990. La mostra vol il·lustrar la capacitat que tenen les ciutats d’incidir positivament en l’entorn i la qualitat de vida de les persones que hi viuen a través d’accions com la participació ciutadana o la inclusió social. L’exposició es podrà visitar fins el 9 de desembre.

ORGANITZA: Associació Internacional de Ciutats Educadores i Ajuntament de Girona