Projecció del documental "Birth Story" , de Sara Lamm i Mary Wigmore
Dc, 14 de desembre a Aula A a les 18:00 h.

Ina May Gaskin i les llevadores de The Farm, és un documental del 2012 dirigit per Sara Lamm i Mary Wigmore.
El documental mostra a Gaskin i altres practicant el part domiciliari a una comuna. Aquestes activistes del part rescaten l'art de les llevadores evitant-ne l'extinció i canvien la manera d'entendre l'embaràs de tota una generació. El documental mostra el part d'una manera que la majoria de gent no coneix.
L'acte tancarà amb una taula de debat. Hi participarà Laura Núñez, antropòloga i autora de Llevadores catalanes del segle XX. Pràctiques, coneixements i vivències d'un ofici.

ORGANITZA: Donallum (Associació Catalana per un part respectat)