Cloenda del cicle de conferències 'Floreix la lletra a Girona 2017'
Dj, 01 de juny a Auditori Viader a les 18:30 h.

Recital 'El Winterreise de Schubert i l'emprempta de l'escriptura i del traç a l'entorn'

Viatge d'hivern-Winterreise. Op. 89 de Franz Peter Schubert (1797-1828) sibre poemes de Wilhem Müller (1794-1827). A càrrec de Jesús Fernández Borraz (baix baríton) i Maria-Neus Davesa (piano).

Presentació de la nova publicació de la sèrie 'Lletres d'ahir i d'avui', a càrrec de Jesús del Hoyo, Cristina Florez i Crisitna Simon. Pròleg del Bisbe de Girona. Recull el projecte de la digitalització de la lletra Damassiana del Tapís de la Creació i del conjunt d'activitats de la primera edició de 'Floreix la lletra a Girona 2016'.

ORGANITZA: Col·legi de Disseny Gràfic de Catalunya