Presentació del número 300 de la Revista de Girona
Dc, 25 de gener a Auditori Viader a les 19:00 h.

La Revista de Girona és una publicació bimestral de la Diputació de Girona que té com a objectiu divulgar treballs de recerca cultural i científica que tinguin com a àmbit preferent el territori de les comarques gironines.

Per commemorar la fita dels  primers 300 números, en comptes de les seccions habituals, hi trobaran tot d'articles que tracten de casos singulars i curiosos, sovint poc coneguts, que expliquen, també, com som i com hem anat construint les nostres comarques i pobles.

Intervindran: Pere Vila, president de la Diputació de Girona; Xavier Cortadelles, director de la Revsita de Girona; Joan Domènech, historiador; i Sebastià Roig, periodista.

ORGANITZA: Diputació de Girona