L'encís del Tibet. El realisme màgic del sostre del món
Aula 4 a les 18:00 els dies 06, 13, 20, 27 de febrer
Aula 4 a les 18:00 els dies 06, 13, 20, 27 de març

Aquest cicle proposa una anàlisis de la cultura tibetana en totes les seves vessants. Es presentaran els aspectes que defineixen la civilització tibetana (història i geografia), com s’ha definit des de la cultura occidental; quins factors religiosos, polítics, estratègics i econòmics hi ha intervingut. I com ha evolucionat la imatge que en tenim.

Ramon N. Prats (Barcelona, 1946) és llilcenciat en llengües i literatures estrangeres modernes i doctor en Estudis Asiàtics (tibetpa, xinès, mongol), per l’Institut Oriental, de la Univeristat de Nàpols. Ha participat en diversos seminaris internacionals d’Estudis Tibetans i ñes membre de l’Associació d’Estudis Tibetants. És professor de la Universitat Pompeu Fabra, conservador sènior del Rubin Museum of Art i director de recerca al Tibetan Buddhist Resource Center a Nova York. És autor d’una seixentena de publicacions, que inclouen edicions crítiques i traduccions a l’anglès de textos tibetans.

INSCRIPCIÓ: 60 €