Conferència "Amor, desig, sexualitat i poder. Qüestions a la postmodernitat"
Dv, 07 d'abril a Aula B a les 19:30 h.

Les idees sobre l'amor, el desig, la sexualitat i el poder a la postmodernitat, i el maltractament que d'aquestes qüestions humanes en fan els nous discursos de domini, plantegen una sèrie d’interrogants que convoquen a la psicoanàlisi i la ètica que fonamenta la seva pràctica clínica. La intervenció del psicoanalista no té altre objectiu, una vegada més, que retornar la dignitat que, per enèsima vegada en la història de l'ésser humà, ha estat sostreta al subjecte de l'inconscient descobert per Freud.

Presentador: Jordi Fernàndez, psicoanalista. Ponent: Dr. Josep Miquel Pueyo, psicoanalista.

Organitza: Centre d'Estudis Freudians de Girona