Presentació del llibre "Joan Subias Galter (1897-1984) dues vides i una guerra", de Joaquim Nadal
Dc, 01 de febrer a Auditori Viader a les 19:00 h.

Escrit per l’historiador i polític gironí Joaquim Nadal i editat per l’Institut d’Estudis Catalans, el llibre tracta la vida, la trajectòria i l’obra del figuerenc Joan Subias, director dels Serveis de Cultura de la Diputació de Girona l’any 1926 i successivament de la Comissaria de la Generalitat de Catalunya a Girona i de la Conselleria de Cultura (1931-1939).

El volum, de gran format, té prop de 250 pàgines i es complementa amb fotografies i un excepcional apèndix documental.

Presenta: Jaume Guillamet, catedràtic de la Universitat Pompeu Fabra i membre de l'Institut d'Estudis Catalans.

Organitza: Institut d'Estudis Catalans (IEC) i Institut Català de Recerca en Patrimoni Cultural (ICRPC)

Amb el suport: Generalitat de Catalunya i Diputació de Girona