Concert "Variacions de Goldberg", amb GIO Solistes Trio
Dv, 17 de març a Auditori Viader a les 20:00 h.

Frédéric Descargues (violí), Joan Félix (viola), François Ragot (violoncel)

La GIOrquestra, en la celebració del seu 5è aniversari, presenta una proposta musical d’alt nivell i molt singular: les famoses Variacions Goldberg de J.S. Bach adaptades per a trio de corda.  Escrita originalment per a teclat i amb el títol de “Ària amb variacions diverses”, es tracta d’una de les obres cabdals i més apreciades de la música clàssica. En aquesta ocasió els caps de corda de la GIOrquestra interpretaran la transcripció  del gran violinista Dmitry Sitkovetsky.

ENTRADA: 3 €

Venda d'entrades anticipades aquí o a Secretaria de la Casa de Cultura, de dilluns a divendres de de 9.30 h i de 18 h.

Venda d'entrades a l'Auditori Josep Viader 30 minuts abans de l'inici del concert.