63è Concurs Internacional de Música Maria Canals
Dv, 31 de març a Auditori Viader a les 20:00 h.

La Casa de Cultura acull un dels concerts d’un dels participants del 63è Concurs Internacional de Música Maria Canals, degà dels concursos musicals a l’Estat espanyol. En el concurs hi participen joves talents del piano d’entre 18 i 30 anys, procedents de tot el món.

Galyna Gusachenko

Galyna Gusachenko va néixer a Ucraïna el 1992.Als cinc anys d'edat va començar a estudiar a l'Escola de Música de la seva ciutat natal Slawyansk (Ucraïna).

Ha estudiat a prestigiosos centres com a l'Escola de Música a Kharkov, el Conservatori Txaikovski, la Hochschule für Musik und Theater d'Hamburg (Alemanya).

Galyna va guanyar el Segon Premi al Concurs Internacional de Piano Adilia Alieva (França, 2010), Gran Premi de “l’art del segle 21" (Kíev, 2009), el tercer premi del Concurs Internacional de Piano per a Joves Músics (Països Baixos), guanyadora de Steinway Förderpreis 2014 (Alemanya), el Förderpreis des Freunde und der Förderer Anton Rubinstein Akademie 2016 (Alemanya, Düsseldorf), i el Primer Premi "Elise Mayer" (Alemanya, Hamburg).

Ha fet concerts en solitari i amb orquestra a Rússia, Ucraïna, Alemanya, Polònia, Finlàndia, França, Espanya, França, Suècia i Holanda.

Entrada lliure (aforament limitat)

Organitza: Concurs Maria Canals

Col·labora: Reial Estament de Girona i Casa de Cultura