Les filles de Mnemsòine. Conversa amb Mariona Comellas i Maite Muns
Dc, 05 d'abril a Aula Magna a les 19:30 h.

Maite Muns Cabot és biòloga, empresària i viatgera. Va néixer a Barcelona però ha viscut a l'Empordà, terra que l'ha proveïda de la principal inspiració per als seus versos. Així es presenta l'autora de Mnemòsine, la deessa de la memòria en la mitologia grega. “Les persones que beuen de les aigües de la deessa mai no obliden i mai seran oblidades”, afirma l'autora en la introducció d'aquest llibre de poemes en què “la juxtaposició és la fórmula més emprada”. Maite Muns ha publicat els llibres Matèria congènitaTot lament és fang (2012) i De besos trencats (2014).