'Poesia', de J.V.Foix
Dm, 02 de maig a Aula A a les 19:30 h.

J.V. Foix (Barcelona, 1893-1987), va ser un poeta inlfuït pel Noucentisme i fascinat per les avantguardes.

Comença a publicar abans de la Guerra Civil espanyola, però el reconeixement com a poeta de gran qualitat no li arribarà fins ben entrada la dècada dels cinquanta. Incorpora al seu bagatge cultural tant la poesia trobadoresca i medieval italiana, com el surrealisme i el futurisme. Col·labora a les principals revistes catalanes i destaca com a difusor del nou art d'avantguarda, tant literari com plàstic.

INSCRIPCIÓ GRATUÏTA AQUÍ