'La vida amarga', de Josep Pla
Dm, 23 de maig a Aula A a les 19:30 h.

Josep Pla (Palafrugell, 1897-Llofriu, 1981), va ser un escriptor i periodista català, coonsiderat una figura referent de la literatura catalana de tots els temps.  La seva original i extensa obra literària, que abasta de forma gairebé ininterrompuda sis dècades i més de 30.000 pàgines, va ser essencial per a la modernització de la llengua catalana per la popularització d'una literatura costumista, clara, d'adjectivació intensa i a estones bolcada en la descripció del seu entorn més proper. Els seus articles d'opinió, les seves cròniques periodístiques i els seus reportatges sobre els nombrosos països on va viatjar constitueixen també un singular testimoniatge de la història del segle XX.

INSCRIPCIÓ GRATUÏTA AQUÍ