Projecció del documental 'Homenatge a Srebrenica'
Dc, 07 de juny a Aula Magna a les 19:00 h.

Homenatge a Srebrenica parla de les víctimes de la massacre, i d’aquelles persones que encara avui treballen per evitar la neteja ètnica dirigida per Ratko Mladic i Radovan Karadzic.

Srebrenica va ser la primera zona de la història protegida per les Nacions Unides en caure en mans d’un dels bàndols en conflicte. Més de 8.000 persones assassinades per l’exèrcit dels serbis de Bòsnia davant la passivitat dels cascos blaus i desenes de milers de persones expulsades de casa seva.

Direcció: Jordi Rodri

Càmeres: Samuel Colomer, Jordi Rodri, Laura Costa, Edu Marquillas i Toni Arbonès

Banda Sonora original “Llàgrimes de Potocari “ Laia Carrera

Muntatge: Pau Font