Projecció de "L'Espera", d'Ester Bertran i Mercè Sibina
Dc, 14 de juny a Aula Magna a les 19:00 h.

L’Espera mostra les vides atrapades de milers de persones, la majoria nens i sirians al camp improvisat d’Idomeni, a la frontera entre Grècia i Macedònia. En aquesta estació de tren milers de demandants d’asil van quedar bloquejats quan es van tancar les fronteres europees. La policia i l’exèrcit grec van desallotjar el campament però els milers de persones que fugen de la guerra a Síria, l’Afganistan o a l’Iraq encara són a Grècia, en camps militars, invisibles, on continuen esperant que Europa els obri les portes perquè la seva vida pugui continuar.

Direcció i guió: Ester Bertran i Mercè Sibina

Imatge i muntatge: Ester Bertran i Mercè Sibina