Inauguració de l'exposició 'Joan Miró. Apunts de taller'
Dc, 21 de juny a Altres espais a les 19:00 h.

L’exposició mostra les 11 accions artístiques a partir de l'obra de Joan Miró recollides al Quadern 3615 creades en un procés de co-creació que ha tingut lloc a la Fundació Miró de Barcelona els mesos d'abril i maig de 2017.  El Quadern 3615 és un producte creat per Cuscusian’s, la Fundació Joan Miró de Barcelona, amb la col·laboració de l’imprempta L’Automàtica.

Aquest quadern permet acostar-se a l’obra de l’artista ja que cada acció va acompanyada d’una breu explicació de com aquesta acció es relaciona amb la seva obra i els seus processos artístics.

Foto: Ralph Hermann. Miró dibuixant a la sorra de la platja, 1970. Fundació Joan Miró Barcelona. Donació Ralph

Cuscusian*s, Fundació Joan Miró de Barcelona i Casa de Cultura de Girona