Conferència "Cristisme III i mística", a càrrec de Joaquim Jubert i Josep M. Uyà
Dc, 07 de juny a Fundació Fita a les 19:00 h.

“El Flâneur assegut” (2008-2010) dedicà una mirada (im)pertinent als esdeveniments i pensadors que han configurat el passat immediat de la civilització occidental, des de la Revolució francesa fins a les darreries del segle XX.

El Flâneur a la finestra (curs que es desenvoluparà, en diferents mòduls, del 2016 al 2018) assajarà de respondre a quatre preguntes:

D’on venim?

Història crítica de la Filosofia, amb una genealogia dels conceptes  Déu i el “més enllà”, L’humà, el Cosmos, Ètica, Estètica, Política i Sentit de l’existir.

Les grans mortaldats del S. XX.

ORGANITZA: Fundació Fita