Tòtems de la novel·la històrica
Dm, 03 d'octubre a Aula B a les 19:30 h.
Dm, 10 d'octubre a Aula B a les 19:30 h.
Dm, 17 d'octubre a Aula B a les 19:30 h.
Dm, 24 d'octubre a Aula B a les 19:30 h.

Un tòtem és un emblema, un referent moral, un símbol. Un objecte de culte que té ressonàncies ancestrals, de veneració, de sagrat, d’històric. Aquest cicle proposa aprofundir en eles estils i els autors més destacats i determinants del gènere històric del segle XX i part del XXI. Autèntiques vaques sagrades admirades, venerades i reverenciades pel públic i la crítica. Els protagonistes seran: Umberto Eco, Christian Jacq, Ken Follet i Noah Gordon.

Martí Gironell (Besalú, 1971) es periodista i escriptor, llicenciat en Filologia Anglesa i en Periodisme ha trebllat a Ràdio Besalú, Ràdio Olot, Catalunya Ràdio i TV3. Col·labora habitualment a El Punt Avui, a El Món i a el Mundo. Ha públic novel·les històriques, la última de les quals va ser Strappo (2015) i el conte Once upon a time...Històries de Vila Conte (2016).

INSCRIPCIÓ RECOMANADA [enllaç]

La Casa de Cultura, per questions informatives i d'aforament,  recomana inscripció prèvia per reservar plaça

Podeu inscriure-us gratuïtament